Jag är ego och opåhittig

Ska strax iväg på en liten roadtrip med Ciccis mor, och sedan plockar vi upp Cicci och åker till ponnypluttarna! HAft en trevlig dag, började typ kvart över 9, skrev NO nationella på en gång. Men med tanke på att jag ledinflamationer i händerna så fick jag skriva på datorn, även fast det gjorde ont. Men jag skrev allt ändå. Del 2 var svårare, fick skriva för hand så blev inte mycket text. Gjorde ont i alla fall. Lång lunch efter det, hakade på Mody, Love och Hogir kanske(?) för att käka. Haha, töntar dom är. Har i alla fall inte umgåtts med folk från min förra klass på typ 2357459 år, så det var skoj. Satt ute i solen resten av lunchrasten och hade det trevligt. Mody är kul. Jag lovar.
Hade tyska, vandrade hem och ja. Väntar på Ciccis mamma ja. Haha.
Trots att jag har ont överallt, jag skojar inte, så kan jag inte undvika att komma på mig själv med ett töntigt smile på läpparna hela tiden. Ja, jag mår bra, trots allt. Riktigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0