detta gör jag på helgerna

16. detta gör jag på helgerna

Okej, en typisk lördag då: Jag sover. Sover ganska länge, fram tills 11-12 kanske. Åker till Rocklunda och har teori fram tills halv 2, åker till Kristall och sköter om honom. Sedan hem och antingen göra ingenting alls, eller träffa kompisar! Uggla hela natten, och lägga mig vid 3 kanske.
Söndag då. Jo, antingen vaknar jag upp hemma eller oftast hos någon annan, typ Cicci. Vaknar väl vid 10 och antingen så är jag hela dagen hos Kristall, pysslar och donar, eller så är jag hos Kristall på eftermiddagen medans jag är med vänner på förmiddagen!
Ibland kommer USEK aktiviteter med på ett hörn, men ja, det såhär det brukar se ut! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0