satan i gatan +

Mihi! Hej! Var med Maja idag, min bästa fiskmås. Skulle experimentera med att citronbleka mitt hår, men det gick ju som det gick... Filmade allt, ni kanske får en film på det senare! Ska iväg snart och tvätta bilen (DET BÄSTA SOM FINNS!!!) Sen ska jag sova! Massa! Sofie fyller år på måndag, Då ska hon få en present av mig! Sen fyller Maja år på torsdag, det firas med tårta och bakelser @ my place på fredagen. Förövrigt ledig på måndag och tisdag (som alla andra då), ska nog hitta på något med Janina då. Har jag bestämt... Utan att hon har någon aning om det... Nu vet du älskling! Menvipratadefaktisktomattvarasnartsåja. Ha det bra, måste platta den blekta delen av mitt hår. Alltså gosh, vad fan har vi gjort hahaha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0