dina kompisar

3. dina kompisar

Mina kompisar... Jag har otroligt många, fina vänner som står mig upp över öronen nära! Jag har extremt många nära vänner och dom som står mig allra närmast måste nog vara Fatima, Cecilia, Agnes, Tova, Moa, Anna, Skruve och Jonte! Det är dom jag umgås mest med och även dom jag litar på upp till 100. Dom finns alltid där för mig och är underbara på alla möjliga sätt, och det bästa är att dom står ut med mig och faktiskt orkat hålla kvar vänskapen då jag inte alltid är så lätt att handskas med haha. Nej, men vad vore jag utan er? Jag älskar er, upp till månen och tillbaka!


jag&fatima

jag&cicci

jag&agnes

jag&tova

jag&moa

jag&anna

jag&skruve

haha Jonte! Finns tyvärr ingen bild på just oss..

Ja, sen har jag ju massor med vänner som betyder världen för mig, men dessa har det lilla speciella. Jag älskar er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0