en person/kändis du önskar att du träffat

15. en person/kändis du önskar att du träffat

Hunteeer.


Joel.

Oj! Jag är inte så kändisgalen som andra är. Jag kan namn ev. ålder, men det är allt.
Dock har jag en idol, då menar jag verkligen bara en! Det är Jeydon Wale, aka Hunter, och jag har varit dökär i människan i ett par år nu. Honom skulle jag göra allt för att få träffa. Bästa <3
Men annars Joel Sandberg kanske, nog för att jag och Handulleh redan skämt ut oss en hel del, men vad gör det? Skulle vara ballt att träffa honom, träffa som i att prata med honom och inte beundra honom några säten bort i bussen ( inte för att jag inte skulle uppskatta, vore ballt det också! ) men ja. Joel och bästa Hunter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0